Ajudant de cambrer en atenció al client -Restaurant Casa Marieta

Informació de l'oferta de feina

Descripció:

Assistir a les funcions encomanades pels responsables màxims de menjador durant el servei.
Control de secció, benvinguda al client, recomanació oferta diària, presa de comandes, atenció al client, oferiment dels productes i proposta de facturació.
Seguiment i valoració del servei.

Nivell de l’oferta: Empleat

Estudis mínima: FP II amb titulació d’Hoteleria i Turisme (valorable). Altres graus relacionats (valorable)

Coneixements necessaris:

Català (mitjà)
Castellà (mitjà)
Anglès (valorable)

Experiència mínima: Atenent als projectes interns i a la millora contínua de l’organització, es valorarà àmpliament l’experiència en el sector. Possibilitats de promoció personal.

Requisits imprescindibles:

Es valoraran els candidats amb capacitat de prendre decisions, que disposin d’autonomia en el desenvolupament de les seves responsabilitats. És necessari do de gents, amabilitat, capacitat de treball en equip. Sol·licitem una persona comunicativa i receptiva i amb certa ambició i lideratge.
Es recomana vivenda estable propera i/o cotxe propi o similar.

Horari: Jornada Completa. Dos dies de descans setmanal habitualment.

Salari: Segons conveni

Cargando ...