Coordinador avançat de menjador/sala amb servei d’atenció al client – Restaurant Casa Marieta

Informació de l'oferta de feina

Descripció:

Obtenir, en una fase inicial, el coneixement de cadascuna de les tasques de Sala/Menjador, protocol de servei, atenció al client, telefonia i reserves, facturació, satisfacció al client.
Es compartiran coneixements amb els altres departaments de l’empresa, amb la finalitat de cobrir els objectius en un període de 15 dies a 1 mes.
És essencial tenir aptituds de do de gents i motivació.
És possible participar en els projectes de la Direcció, un cop es mostra la vàlua.

Nivell de l’oferta: Empleat

Estudis mínima: Diplomatura o Grau relacionat (valorable)

Coneixements necessaris:

Català (avançat)
Castellà (avançat)
Anglès (mitjà) imprescindible
Francès (mitjà) valorable
I altres idomes valorable.

Experiència mínima: 

Tot i que es valorarà qualsevol tipus d’experiència relacionada, aquest perfil requereix d’experiència prèvia en la coordinació d’equips, servei a taula del client, benvinguda i protocols d’actuació en totes les fases d’atenció al client.
Entenem oportú candidats de 35 a 45 anys aprox., amb dedicació prèvia en el món dels serveis i restauració.

Requisits imprescindibles:

Es valorarà la capacitat per resoldre situacions, lideratge, motivació i formació d’equips. Coneixements de costos, de RRHH, de sala i menjador, amb servei a taula. Coneixements de APPCC, de qualitat i normes relacionades ISO. Importància del do de gents i el rigor i serietat per poder fer un plantejament a mig i llarg termini. Es recomana vivenda estable propera i/o cotxe propi o similar.

Horari: Jornada Complerta. Dos dies de descans setmanal habitualment. Es poden valorar altres opcions de jornada.

Salari: Segons conveni (negociable)

Cargando ...