14
nov.

Mes de 600 joves i 38 empreses, participen a l’edició de Girona de TreballemGi

L’edició de TreballemGi a l’Auditori de Girona ha fet que més de 600 joves hagin assistit a la Fira d’Ocupació presentant la seva candidatura i currículum per les 150 ofertes de feina que oferien les 38 empreses que hi han participat. L’assistència, entre empreses, joves, tallers i altres persones, situa els números de participació a la fira en prop de les 1.000 persones.

La Fira d’Ocupació TreballemGi, dedicada a la inserció laboral dels joves, està organitzada per la Cambra de Comerç de Girona amb la col·laboració de l’Ajuntament de Girona, el Consell Comarcal del Gironès, la Diputació de Girona, el Departament d’Educació i el Servei d’Ocupació de Catalunya.

L’objectiu de TreballemGi és ajudar a la inserció i orientació dels joves, facilitant-los el contacte amb empreses i entitats que estan interessades en incorporar joves. Els joves que hi assisteixin hi trobaran un espai amb empreses de sectors com els serveis, la indústria, la hostaleria, la logística, l’alimentació o el tercer sector interessades en la contractació de personal.

treballemgi iglésies associatstreballemgi girona auditori

 

Leave a Reply

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.